tisdag 8 januari 2013

Vårtermin



Idag har det varit en sån där dag när man nästan inte kan se ut. Fnudder utanför fönstret som jag brukar säga. I blomsteraffären hittade jag en sådan söt primula, inte till mig själv utan till Gunvor.......

Nu börjar en ny termin - vårterminen. Med den börjar förstås aktiviteter som gympa, bokcirkel och kursen i vinkunskap. Redan efter hemkomsten från Österrike stod det klart att Leif, vår ledare, tackade för sig efter att ha hållit i kuren i hela sju år. Tja, det tisslades och tasslades i gruppen. Hur skulle vi nu lösa detta? Alla är nog eniga om att vi är ett trivsamt gäng och det kändes mycket tråkigt om gruppen skulle upplösas. Slutligen var vi en liten grupp på sex personer som sa oss försöka prova på att fortsätta ledningen. Alla har vi lite olika kompetenser så..... I kväll ska vi ha planeringsmöte. Därför har jag köpt den fina primulan till Gunvor - men - den fina bilden som jag tagit vill inte komma fram!! Samma problem som du Alice? Nu får jag ändra både rubrik och inledning.

1 kommentar:

  1. Så skönt att se att det är fler som har problem - usch, det lät inte snällt att säga så men ack så sant...

    Jag fick upp en sida som föreslog en massa tryckande för att få igång det hela igen. Resultat? Jag stängde ner allt och satte mig framför tv:n.
    Kram

    SvaraRadera